ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


Η εταιρεία μας σκοπεύοντας στη δυνατόν καλύτερη  εξυπηρέτηση των πελατών της, προβλέπει  την περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος.

Πότε είναι δυνατή η επιστροφή κάποιου προϊόντος?

→  Όταν ο πελάτης παραγγείλει λανθασμένο κωδικό ανταλλακτικού. Στην περίπτωση αυτή η χρέωση των μεταφορικών βαραίνει τον πελάτη.
→  Όταν από λάθος δικό μας έχετε παραλάβει λάθος ανταλλακτικό. Στην περίπτωση αυτή η χρέωση των μεταφορικών βαραίνει την εταιρεία μας. 

Προσοχή εάν το ανταλλακτικό και η συσκευασία αυτού έχει χρησιμοποιηθεί και δεν είναι στην αρχική του κατάσταση  δεν δεχόμαστε επιστροφή.


Όροι Επιστροφής

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 15 ημέρες.
2. Η συσκευασία του προϊόντος να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
3. Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε αλλοίωση ή βλάβη.


Διαδικασία Επιστροφής

 

Για να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από την εταιρεία μας, θα πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε με e-mail,fax ή τηλεφωνικώς και να μας εξηγήσετε το λόγο που επιθυμείτε να επιστρέψετε το ανταλλακτικό. Εφόσον συμφωνήσουμε ότι το ανταλλακτικό πρέπει να επιστραφεί, ακολουθείτε τα εξής βήματα:

Α. Συσκευάζετε το προϊόν σε ένα σωστό κουτί ώστε να μην υποστεί βλάβη κατά την επιστροφή του.
Β. Τοποθετείτε μέσα στο δέμα φωτοτυπία της απόδειξης που είχατε παραλάβει μαζί  με το προϊόν.
Γ. Αποστέλλετε το δέμα με το πρακτορείο ταχυμεταφορών που το είχατε παραλάβει μέσω του τμήματος επιστροφών. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την εταιρεία μας σε περίπτωση που η επιστροφή προκλήθηκε από υπαιτιότητα δική μας και εσάς στην περίπτωση που παραγγείλατε λάθος ανταλλακτικό.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας για να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει είτε τηλεφωνικώς στο 2310 334975 είτε μέσω φαξ στο 2310 314 494 είτε μέσω e-mail στο support@rpc.gr η στο info@rpc.gr