Γενικοί Όροι Επιστροφής Ανταλλακτικών

Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων και γενικότερα όλα τα προϊόντα (εκτός των ηλεκτρικών ειδών) που εμπορεύεται η Γκαγκαστάθης Ι.Κ.Ε είναι δυνατόν να επιστραφούν εάν πληρούνται οι παρακάτω όροι:

  • Εάν δεν έχουν περάσει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

  • Εάν τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί (δεν έχουν τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο) και επιστραφούν σε άριστη κατάσταση στην οποία μπορούν να πουληθούν και πάλι.

  • Εάν η συσκευασία των προϊόντων είναι σε άριστη (εργοστασιακή) κατάσταση.

  • Εάν τα προϊόντα επιστραφούν σε εμάς με το ναύλο πληρωμένο (δεν υποχρεούμαστε να πληρώσουμε μεταφορικά για εμπορεύματα που επιστρέφονται).

Δεν υποχρεούμαστε να δεχτούμε επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για εσάς.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς. Παρακαλούμε βοηθήστε μας για νας σας εξυπηρετήσουμε.

Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνουμε καμμία ευθύνη για αποστολές και δέματα που έχουν σταλεί από εσάς και δεν έχουν παραληφθεί από εμάς. Παρακαλούμε όπως κρατάτε πάντα αποδεικτικό αποστολής του ταχυδρομείου ή της εταιρίας courier ή της μεταφορικής εταιρίας την οποία χρησιμοποιήσατε για την αποστολή των επιστρεφομένων ειδών.

Η Γκαγκαστάθης Ι.Κ.Ε δεν αναλαμβάνει καμμία ευθύνη για τα έξοδα που μπορεί να προκλήθηκαν από την προσπάθεια εγκατάστασης ή απεγκατάστασης εξαρτημάτων που πουλήθηκαν λανθασμένα (λάθος κωδικός). Παρακαλούμε να βεβαιώνεστε ότι τα εξαρτήματα που αγοράσατε είναι σωστά για το αυτοκίνητο σας πριν προχωρήσετε στην τοποθέτηση τους. Το συνεργείο σας είναι σίγουρα κατάλληλο για να βεβαιώσει την δυνατότητα άριστης εφαρμογής των προϊόντων στο αυτοκίνητο σας πριν την τοποθέτηση.

Σε περίπτωση που ο πελάτη παραλάβει λάθος ανταλλακτικό από υπαιτιότητα της εταιρείας, τα μεταφορικά επιστροφής βαραίνουν την εταιρεία.

Διαδικασία επιστροφής

Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα της Γκαγκαστάθης Ι.Κ.Ε

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος θα εξυπηρετηθείτε αναλόγως.

Αν παραλαμβάνετε μέσω courier ή μεταφορικής εταιρίας

Σε αυτήν την περίπτωση:

  • Συσκευάζετε το προϊόν κατάλληλα σε μεγαλύτερο κουτί για να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. 

  • Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας για να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει είτε καλώντας στο 2310 323 000, είτε με email στο info@rpc.gr

 

img1.1
img1.1